جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
نوشته‌های رضا بابایی خفتگانی را بیدار و بیدارانی را به‌اندیشه حق رهنمون می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به آئین نکوداشت رضا بابایی در قم، از این نویسنده و فعال فرهنگی به‌عنوان دانشوری که توانسته با سخنان و نوشته‌های خود خفتگانی را بیدار و بیدارانی را به‌اندیشه حق و حقیقی رهنمون سازد، یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، آئین نکوداشت رضا بابایی نویسنده و فعال فرهنگی، تحت عنوان «فرزند قلم» شامگاه پنجشنبه سوم بهمن‌ماه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم و سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمع زیادی از فرهیختگان، نویسندگان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات مجتمع ناشران قم برگزار شد

در این مراسم پیام سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آئین نکوداشت این نویسنده توسط محسن جوادی معاون امور فرهنگی این وزارتخانه قرائت شد.

در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به رضا بابایی آمده است:

حقیقت اندیشی و ادبی‌نگاری در آموزه‌های وحیانی و ولائی، از جایگاهی بس بزرگ و سترگ برخوردار است و آنگاه که اندیشه حقیقی در قالب ادبیاتی ذوق مندانه رخ می‌نماید، تاثیری ژرف و شگرف بر مخاطبان می‌گذارد.

حضرت عالی از دانشوران و نویسندگانی هستید که در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه پژوهش و آموزش و نگارش توانسته‌اید به‌گونه‌ای سخن بگویید و شیوا و زیبا بنویسید که خفتگانی را بیدار کنید و بیدارانی را به اندیشه حق و حقیقی رهنمون سازید.

این سیر و سلوک علمی و ادبی را به جنابعالی تبریک می‌گویم و آرزوی سلامت و سعادت برای شما را دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط