چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
دستور شهردار همدان برای ادامه فعالیت کتابخانه‌ سیار 22 ساله شهر

دو روز پس از انتشار گزارش ایبنا درباره احتمال تعطیلی کتابخانه سیار این شهر، شهردار همدان از جایگزینی این مینی‌بوس 22 ساله با یک دستگاه اتوبوس و تحویل آن به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برای بهره‌برداری به عنوان کتابخانه سیار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، به فاصله دو روز از انتشار گزارش ایبنا مبنی بر احتمال تعطیلی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همدان پس از 22 سال فعالیت (اینجا)، با پیگیری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، شهردار همدان ضمن بازدید از این واحد سیار خدمات شهری در حوزه کتابخانه‌ای، دستور نوسازی آن را صادر کرد.

عباس صوفی که در آخرین روز فعالیت دوازدهمین نمایشگاه استانی کتاب همدان به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آمده بود، از این کتابخانه سیار مستقر در محل نمایشگاه بازدید کرد؛ این در حالی بود که بازدید شهردار همدان در زمانی انجام شد که هوا کاملا تاریک شده بود و در اولین برخورد، نبود چراغ در این مینی‌بوس 22 ساله توجه شهردار را جلب کرد و نبود امکانات اولیه در این واحد برایش سوال ایجاد کرد.

شهردار همدان پس از دریافت توضیحاتی درخصوص شرح خدمات این واحد سیار، طی دستوری به روح‌الله وجدی‌هویدا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهر همدان که در این بازدید وی را همراهی می‌کرد، تاکید کرد که نوسازی این واحد در دستور کار قرار گیرد.

صوفی خواستار آن شد که این کتابخانه سیار 22 ساله در قالب طرح شهر دوستدار کودک اتوبوسی، در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرد تا کودکان حواشی شهر از خدمات این واحد سیار بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها