سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
رونمایی از «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف التفسیر»

آیین رونمایی از دو کتاب «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف التفسیر» روز دوشنبه 23 دی‌ماه در موسسه پژوهشی میراث مکتوب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی میراث مکتوب یکصد و چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های این موسسه به رونمایی و معرفی کتاب‌های تازه منتشر شده «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف‌التفسیر» اختصاص دارد.

در این نشست علی‌اشرف صادقی، حجت‌الاسلام محمدعلی کوشا، علی رواقی و سعیده کمائی‌فرد سخنرانی خواهند کرد.

«لطائف‌التفسیر» تصنیف فخرالاسلام ابونصر احمد بن الحسن بن سلیمان درواجکی (به سال 519 ﻫ.ق) از مواریث ارزشمند فرهنگ اسلامی و زبان و ادب پارسی و چهارمین تفسیر کامل و جامع قرآن کریم به زبان فارسی است که به تازگی به تصحیح و تحقیق سعیده کمائی‌فرد توسط موسسه پژوهشی میراث مکتوب در پنج جلد به چاپ رسیده است.

«تفسیر بصائر یمینی» تالیف قاضی معین‌الدین محمد ‌بن محمود نیشابوری نیز سیصد‌ و بیست و پنجمین اثر از آثار موسسه پژوهشی میراث مکتوب است که به کوشش علی رواقی در چهار جلد منتشر شده است.

نشست معرفی و رونمایی از کتاب‌های «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف‌التفسیر» ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 23 دی‌ماه در موسسه پژوهشی میراث مکتوب به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان دانشگاه و ابوریحان، ساختمان فروردین، شمارۀ 1182، طبقه دوم، برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها