سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی رونمایی شد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم، از مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) قم رونمایی شد.
 
سردار علی فدوی در این برنامه نقش پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) را در مسائل کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌تواند در حل بسیاری از مسائل کشور همکاری کند. یکی از رسالت‌های مهم این پژوهشگاه بررسی نیازهای روز جامعه، کشور و انقلاب است.
 
فدوی  اضافه کرد: از دیگر رسالت‌های این پژوهشگاه حل بسیاری از مسائل ازجمله موضوعات دفاعی و نظامی است که در درون نیروهای مسلح وجود دارد.
 
جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر رسالت پژوهشگاه در حل مسائل ضروری کشور، نظریه ولایت فقیه را نقطه عطف شیعه و انقلاب اسلامی دانست و گفت: از جمله رسالت‌های مهم این پژوهشگاه بررسی نظریه ولایت‌ فقیه و مبانی فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
 
وی تصریح کرد: تمامی شبهات بشر در معارف اسلامی و قرآن کریم پاسخ داده شده است که باید آن‌ها را استخراج کرد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کارهایی که در پژوهشگاه علوم انسانی امام صادق (ع) صورت گرفته است، بیش از هزار اثر است اما باید به این موضوع هم فکر کرد که این آثار چه میزان پاسخگوی سؤالات مخاطبان بوده است.
 
در پایان  این مراسم علاوه بر تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) از مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط