یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
پیش‌فروش «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد» در همبودگاه

کتاب «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد»، به روش تأمین مالی جمعی روی وب‌سایت همبودگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همبودگاه، یک پلتفرم تأمین مالی جمعی «کرادفاندینگ» در حوزه کتاب است. یکی از جدیدترین کتاب‌هایی که روی وب‌سایت همبودگاه به روش تأمین مالی جمعی،‌ در حال پیش‌فروش است، کتاب «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد؟» با ترجمه آیدین سلام‌زاده؛ مدرس دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبایی در حوزه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی است.
 
کتاب «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد» به مرور متداول‌ترین تعاریف کارآفرینی (به‌ویژه با تمرکز بر دیدگاه‌های مبتنی بر اقتصاد نظری به‌عنوان یکی از ریشه‌های اصلی شکل‌گیری حوزه کارآفرینی)، شناسایی عناصر مشترک تعاریف و نظریه‌های کارآفرینی و بررسی تمایز‌های مهم بین آن‌ها می‌پردازد. هدف این کتاب، مقایسه دیدگاه‌های مختلف و شاخص‌های موجود برای سنجش مفهوم کارآفرینی است. از آنجایی که از دید بسیاری از افراد، تعاریف کارآفرینی انسجام و دقت بالایی ندارند، این کتاب می‌کوشد تا بین دیدگاه‌های مختلف، تعاریف و شاخص‌های سنجش آن ارتباط ایجاد کرده و به این ازهم‌گسستگی ظاهری پایان دهد.
 
 این کتاب با هدف ایجاد درکی مشترک در بین فعالان و علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی نوشته شده و سعی دارد تا مصادیق نادرستی را که در بین مخاطبان این حوزه جذاب وجود دارد، تصحیح کند. مخاطبان این اثر را می‌توان در چند دسته طبقه‌بندی کرد: سازمان‌ها و فعالان عرصه کارآفرینی، سیاستگذاران حوزه کارآفرینی، محققان و اندیشمندان حوزه کارآفرینی و دانشجویان رشته‌های کارآفرینی و حوزه‌های مرتبطی که واحد درسی مرتبط با کارآفرینی را می‌گذرانند. کتاب حاضر می‌کوشد تا با نگاهی جامع، تعاریف کارآفرینی و مصادیق آن را به‌گونه‌ای پیوسته و منسجم در ذهن مخاطبان خود جای داده و از بدفهمی‌های موجود در این زمینه جلوگیری کند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها