شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
«تاریخ مصور آمریکا» در ویترین کتابفروشی‌ها

نشر سایان با همکاری کتابستان معرفت در قم، کتاب «تاریخ مصور آمریکا» را که اثری جامع درباره تاریخ ایالات متحده آمریکا است، منتشر کردند.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، ‍«تاریخ مصور آمریکا» از سال ۱۴۹۲ تا ۲۰۱۸ همزمان تاریخ، سیاست، اقتصاد و فرهنگ آمریکا را از سال‌ها پیش از ورود کریستوف کلمب به این سرزمین، تا امروز و زمان ترامپ بررسی می‌کند.

فاطمه شفیعی، فارغ‌التحصیل مقطع دکترای در رشته مطالعات آمریکا، با استفاده از بیش از 1000 عنوان کتاب و مقاله علمی، این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.

در «تاریخ مصور آمریکا» نه فقط به تاریخ این کشور که به بنیان‌های فکری پایدار و تغییرناپذیر آن نیز پرداخته شده است. به‌همین خاطر پرونده‌های مستقلی همچون سرمایه‌داری آمریکایی، بنیادگرایی مسیحی، محافظه‌کاری، زنان، شبه‌نظامی‌گری و میهن‌پرستی و روابط ایران و ایالات متحده نیز در کتاب مطرح شده است.

این کتاب در کنار متن مفصلش که بیش از یک ملیون و پانصد هزار کلمه است، بیش از ۳۵۰۰ تصویر و اینفوگرافی دارد که همه مخاطبین با هر سطح تحصیلی را با فرهنگ آمریکایی، سیاست آمریکایی و هر آنچه مربوط به آمریکاست، آشنا می‌کند.

«تاریخ مصور آمریکا» در سه جلد و ۱۵۸۴ صفحه به قیمت ۸۹۰ هزار تومان از سوی نشر سایان و با همکاری انتشارات کتابستان معرفت در قم به چاپ رسیده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    قیمت کتاب بسیار منطقیست. زنده باد بهار!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها