جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
دومین دوره جشنواه ادبی «داستان شیراز» برگزار می‌شود

فراخوان دومین دوره جشنواره استانیِ داستان نویسی «داستان شیراز» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مجله تخصصی ادبیات داستانی و شعر معاصر «داستان شیراز» با همکاری «انجمن و مدرسه آزاد ادبیات و هنر حیرت» دومین دوره جشنواره استانی داستان‌نویسی «داستان شیراز» را برگزار می‌کند.

این جشنواره در سه زمینه داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه و نمایشنامه برگزار خواهد شد و موضوع آثار آزاد است.

شرکت کنندگان در جشنواره باید ساکن استان فارس باشند؛ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو رده سنی نویسندگان 7 تا 16 ساله و نویسندگان 17 سال به بالا داوری خواهند شد و برندگان و جوایز در هر رده مجزا خواهند بود.

محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود ندارد و هر هنرمند حداکثر بایک1 اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند.

آثار ارسالی نباید قبلاً در کتاب انفرادی یا جمعی منتشر شده باشند.

بر این اساس، آخرین مهلت ارسال آثار: 1 مرداد ماه تا پایان آذر ماه 1398 و اختتامیه جشنواره و اعلام نتایج نهایی: نیمه دوم فروردین ماه 1399 است.

هر اثر باید در فایلی جداگانه و در قالب WORD ارسال شود و هیچ محدودیتی در فونت آثار و شکل صفحات و نوشتار وجود ندارد.

همچنین شرکت کنندگان دقت کنند در انتهای هر اثر و در صفحه‌ای مجزّا، مشخصات خود را شامل نام اثر، نام و نام خانوادگی صاحب اثر، سال تولد، آدرس دقیق پستی محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی به طور کامل درج کنند.

متقاضیان شرکت در این برنامه می‌بایست آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی STANESHIRAZ@GMAIL.COM ارسال کنند، پس از دریافت آثار، طی حداکثر 48 ساعت، به آدرس الکترونیکی فرستنده، تاییدیه دریافت اثر ارسال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها