دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
تور گردشگری «سمفونی مردگان» در اردبیل

کتاب پرفروش «سمفونی مردگان» نوشته عباس معروفی، موضوع یک تور گردشگری در شهر اردبیل شد؛ جایی که حوادث داستان در آن روی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتابفروشی اورنگ در اردبیل کتابخوانان این شهر را به یک تور گردشگری کتاب با موضوع کتاب پرفروش «سمفونی مردگان» دعوت کرده و قرار است مدعوین از ساعت 14 روز چهارشنبه 20 آذرماه، با صفحه به صفحه این اثر به تماشای گوشه و کنار شهر از زاویه دید عباس معروفی بنشینند.

مهدیه امامی، مدیر کتابفوشی اورنگ، می‌گوید: از آنجا که داستان سمفونی مردگان در اردبیل اتفاق می‌افتد، تصمیم گرفتیم جاهایی را که در این کتاب از آنها نام برده شده با علاقه‌مندان و اهالی کتاب بگردیم و به نقد و بررسی اثر بپردازیم.

به اذعان وی، از هیچ صاحب‌نظری دعوت اختصاصی برای این رویداد صورت نگرفته است، زیرا فضای مجازی به حد کفایت در این باره مطلب دارد؛ از این رو اشتراک‌گذاری نظرات مخاطبان عادی، مهم‌ترین موضوعی است که ما به آن خواهیم پرداخت.

بنا بر این گزارش، مجوز این گردهمایی را ساوالان گشت سرعین تأمین کرده و اسماعیل دادخواه به عنوان لیدر فرهنگی اورنگ برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده را سامان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها