جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
برپایی نمایشگاه نقاشی بیت‌نگار در شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: نمایشگاه شعر نقاشی با حضور سمانه سنگچولی نویسنده و شاعر روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، رضا مهدیان افزود: در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف از ابتدای سال تاکنون، نمایشگاه آثار شعر نقاشی در گالری سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در این نمایشگاه، ۲۰ اثر از هنرمند برجسته کشوری سمانه سنگچولی به نمایش گذاشته شده است.
 
وی این نمایشگاه را رویدادی نوین در شاهرود دانست و تصریح کرد: سرودن شعر پس از اتمام کار خوشنویس و با توجه به اینکه شاعر بر اساس نقش و طرح و موضوع خوشنویس شعر می‌سراید، یکی از ویژگی‌های نمایشگاه محسوب می‌شود.

مهدیان گفت: نمایشگاه «بیت‌نگار» از ۱۴ تا ۲۰ آذرماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر برای بازدید دوستداران هنر شعر نقاشی دایر است.

وی گفت: آثار عرضه شده در این نمایشگاه برگرفته از اشعار سمانه سنگچولی است که در قالب غزل و مثنوی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن تصریح اینکه مثنوی سایه‌ها، آفتاب مثنوی، ملتمسات، مروارید قرن نهم و نوآوری مروارید از نوشته‌ها و آثار منظوم و مکتوب وی به شمار می‌رود ،اضافه کرد: بیش از ۱۱ نمایشگاه در بخش‌های مختلف از ابتدای امسال تاکنون در گالری سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها