سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
​«آنکه باد می‌کارد...» روی میز منتقدان

کتاب «آنکه باد می‌کارد...» نوشته میشائیل لودرز، اندیشمند آلمانی در دانشگاه علامه طباطبایی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «آنکه باد می‌کارد...» نوشته میشائیل لودرز، اندیشمند آلمانی است که محمود خبازی آن را ترجمه کرده و از سوی انتشارات خرسندی منتشر شده است.

در نشست نقد و بررسی کتاب «آنکه باد می‌کارد...»سید قاسم زمانی، آناهیتا سیفی، مهدی منادی، هیبت‌الله نژندی‌منش، محمدرضا حسینی، محمود خبازی حضور دارند و درباره این کتاب سخن می‌گویند دبیری نشست نیز بر عهده آرامش شهبازی است.

این کتاب پرده اعمال تروریستی در جنگ‌های خاورمیانه را بیان می‌کند. نویسنده این کتاب روایتگر واقعیات است و نقش کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس را در اقدامات تروریستی خاورمیانه به خوبی نشان می‌دهد. میشائیل لودرز در این کتاب به نقش کشور‌های غربی در ساختن و حمایت گروه‌های تروریستی و تکفیری اشاره دارد و تمام مراحل را به خوبی و بدون هیچ‌گونه تعارفی به رشته تحریر درآورده است.

آنکه باد می‌کارد طوفان درو می‌کند، کودتا در تهران، گناه نخستین، ویرانی و زمین‌های سوخته محصول سیاست‌های غرب در خاورمیانه، ستیزه‌جویان خوب و بد؛ غرب نمی‌خواهد از اشتباهات خود درس بگیرد، اتحاد مقدس؛ ایالات متحده به دیکتاتورها در منطقه امید بسته است، واشنگتن و ریاض قابله‌های تروریسم در منطقه (القاعده، داعش، منافقین و...)، بی‌نظمی نوین جهانی: چشم‌انداز و مجوز به اسرائیل از محورهای شاخص است.

این نشست چهارشنبه به همت انجمن دفاع از قربانیان تروریسم 13 آذر ساعت 10 تا 12 در تالار دفاع دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها