سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
صدور ابلاغ برای ۱۲۰ تسهیلگر کتابخوانی در شیروان

معاون امور فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صدور ابلاغ برای 120 تسهیلگر در شهرستان شیروان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین افتتاحیه جام باشگاه‌های کتابخوانی شیروان، صدور ابلاغ برای ۱۲۰ تسهیل گر در جام باشگاه‌های کتابخوانی را یک اتفاق نادر و کم نظیر دانست.

رضا رضایی گفت: هم اینک بیش از دو هزار کودک و نوجوان در جام باشگاه‌های کتابخوانی شیروان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی از سال ۹۵ شروع به کار کرده که برگزاری جلسات تسهیل گر توانسته در ترویج و توسعه و افزایش عضو در این باشگاهها کمک شایانی انجام دهد.

معاون امور فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ثبت جام باشگاه کتابخوانی در ابتدای کار است و باید دانش آموزان در جشنواره‌های کشوری تولیدات خود را ثبت کنند.

رضایی، اهدای  کتاب در حوزه کودک و نوجوان از سوی اداره کل استان و تهیه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد، برای اعضای باشگاههای کتاب را از جمله حمایت‌های این اداره کل در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با توجه به رشد خوب سرانه مطالعه کتاب در استان خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در سالهای اخیر از رتبه آخر سالانه مطالعه به رتبه یک کشوری ارتقاء یافته است.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب افزود: امسال ۱۲ میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه این استان به فروش رفت که نسبت به سال‌های قبل آن از رشد ۲,۵ برابری برخوردار بوده است.

جام باشگاه‌های کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئولان شهرستان و دانش آموزان و معلمان در سالن فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها