سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
راهیابی پنج قصه‌گوی خوزستانی به مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از راهیابی پنج قصه‌گوی این استان به مرحله نهایی جشنواره قصه گویی در بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، وحید کیانی با اعلام این خبر افزود: با راه‌یابی ۱۴۷ قصه برتر به بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، فرآیند رای‌گیری انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان آغاز شده است و این درحالی است که نام 5 قصه‌گوی خوزستانی در بین راه یافتگان به این بخش دیده می‌شود.

وی ادامه داد: ثنا رشنوئی با قصه «بچه چهارم خونه»، لی لی ناز زینوند لرستانی با قصه «دعای مستجاب شده»، فهیمه سروندی با قصه «تولد گل آلود»، پریسا مطوئی با قصه «صورت زیبا» و فروغ شاکریان با قصه «فراموشم نکن» به عنوان نمایندگان استان خوزستان، توانستند جواز حضور در بخش پایانی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای این جشنواره را کسب کنند.

کیانی در ادامه با درخواست از خوزستانی‌های علاقه‌مند به قصه‌گویی، جهت رای‌دهی به نمایندگان استان خوزستان در این جشنواره بین المللی توضیح داد: برای رای دهی به قصه‌های برتر در این مرحله، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir در بخش «انتخاب برترین قصه 90 ثانیه‌ای با رای شما» وارد شده و با انتخاب استان مورد نظر به قصه‌گویان خوزستانی رای بدهند.

وی اضافه کرد: در قصه‌ ۹۰ ثانیه‌ای که از دوره بیست‌ و یکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شد، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد، در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

یادآوری می‌شود، مرحله پایانی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها