پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
سه عنوان کتاب دفاع مقدس در دامغان رونمایی شد

سه عنوان کتاب دفاع مقدس در همایش سالانه مجمع بسیج شهرستان دامغان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، سه عنوان کتاب دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه در همایش سالانه مجمع بسیج دامغان در حسینیه سپاه ناحیه دامغان با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه استان و امام جمعه این شهرستان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان در آیین رونمایی از این کتاب‌ها، گفت: کمک به سیل زدگان، تعمیر مساجد در مناطق مختلف و پرداخت وام قرض الحسنه گوشه‌ای از فعالیت‌های سپاه ناحیه استان سمنان است.

وی به اعزام روحانیون و پزشک به مناطق مختلف کشور توسط سپاه اشاره کرد و افزود: هر کسی برای حاجتی از مسلمان‌ها قدم بردارد و مشکلی را حل کند برابر با 9000 سال عبادت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان از اردوهای جهادی و تعمیر منازل توسط بسیجیان یاد کرد و گفت: خدمت به مردم بسیار ارزشمند است و همه در حال خدمت باید باشند.
 

نماینده ولی فقیه در ادامه مباحث خود گریزی به مسائل روز زد و عنوان کرد: در شرایط اقتصادی نامناسب امروز جامعه، اگر رهبری حمایت نمی‌کردند، وضعیت اسفناک‌تر می‌شد.

وی همچنین خطاب به بسیجیان توصیه کرد: قدر خودتان را بدانید و ارزش کارهایتان را بزرگ بشمارید.

در ادامه این مراسم، سرهنگ شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان ضمن عرض تبریک چهل سالگی بسیج که با معماری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) طراحی شده است، گفت: فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌هایی که بسیجیان در این عرصه انجام می‌دهند، ستودنی است.
 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه استان سمنان افزود: باید دشمن را به‌خوبی بشناسیم و حضور دشمن را باور داشته باشیم، به ظرفیت‌های خودمان در ابعاد مختلف تکیه کنیم و برای حرکتی که تعریف کرده‌ایم، اعتماد به‌نفس و ایستادگی داشته باشیم.

شوقانی ضمن تاکید بر شناخت عرصه‌های تهاجم، افزود: باید مراقب استفاده دشمن از ابزار و تجهیزاتی که استفاده می‌کنند، باشیم؛ اگر با آگاهی از فضای مجازی استفاده نکنیم، تبدیل به یک قتلگاه فرهنگی می‌شود.

در پایان همایش از سه عنوان کتاب شامل «صدای پای خدا» (مجموعه خاطرات سردار سیدحسین احمدی حاجی‌آبادی، اثر محبوبه صادقی)، «فانوس‌های معابر» (زندگینامه و خاطرات شهدای استان سمنان نوشته زهرا شعبانی) و «نسیم بهشت» رونمایی و از نویسندگان این آثار تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها