چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
یک چهارم مولفان استان سمنان شاهرودی هستند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اعلام کرد: در استان سمنان 390 مولف فعالیت می‌کنند که 100 نفر از آنها شاهرودی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، رضا مهدیان، در بازدید از نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهر برپا شده است، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب فرصتی برای دوستداران فرهنگ است، گفت: این نمایشگاه با 2000 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف مذهبی، روانشناسی، پزشکی، تاریخی، کودک و نوجوان، کامپیوتر، ادبیات، رمان و ... دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان است، تصریح کرد: این نمایشگاه از 19 آبان ماه به مدت 20 روز از ساعت 8 الی 20 برای بازدید علاقه‌مندان به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی دایر است.

مهدیان ضمن بیان اینکه کتاب‌های اراِئه شده در نمایشگاه با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌رسد، گفت: در شهرستان شاهرود 5 ناشر فعالیت می‌کنند که هر سال دست کم 3 کتاب منتشر می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی عموم مردم از کتاب و قرار گرفتن این کالا در سبد خانوار تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

مهدیان با بیان اینکه نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری مهر این شهرستان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است، اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان حوزه کتاب خواهد بود که انتظار می‌رود بیش از پیش مورد استقبال عموم واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها