دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
مهلت ارسال اثر به جشنواره «صفحه خیال» تمدید شد

رسول رجایی، از تمدید ارسال اثر به دومین جشنواره «کتاب در فضای مجازی» با عنوان «صفحه خیال» تا 15 آذرماه و تغییر روز برگزاری اختتامیه خبر داد.

رسول رجایی، دبیر دومین جشنواره کتاب در فضای مجازی با عنوان «صفحه خیال» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برگزاری اختتامیه این جشنواره بیان کرد: با توجه به استقبال و درخواست کتاب‌‌دوستان از جشنواره، مهلت ارسال اثر تا 15 آذر‌ماه تمدید شد و جریان داوری نیز بعد از پایان مهلت ارسال اثر آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت کتاب و فضای مجازی در توسعه کمی و کیفی پژوهش‌های موثر، اختامیه دومین جشنواره «کتاب در فضای مجازی» در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

رجایی ادامه داد: با توجه به تمدید مهلت زمانی جشنواره «کتاب در فضای مجازی» شرکت در مسابقه پویش مردمی «داننده‌شو» نیز تا 15 آذر ماه تمدید شده است.

دبیر دومین جشنواره کتاب در فضای مجازی با اشاره به میزان مشارکت مردمی در جشنواره کتاب در فضای مجازی گفت: آخرین آمار نشان می‌دهد 729 اثر به دبیر‌خانه جشنواره در محور‌های «اقتصاد کتاب مجازی»، «فرهنگ کتاب و فعالین فرهنگی»، «فناوری‌های نوین» و «پژوهش و بخش مردمی» ارسال شده است. علاوه براین 117 اثر به پویش مردمی «داننده شو» ارسال شده است.

پیش ازاین قرار بود اختتامیه دومین دوره جشنواره «کتاب در فضای مجازی» چهارشنبه 29 آبان‌ماه در تالار شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها