یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
خالق تصمیم کبری تجلیل می‌شود

در نخستین جشن «سپاس دوست» همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از عبدالرحمن صفار‌پور خالق درس«تصمیم کبری» تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور رسانه‌ای انتشارات مدرسه: مراسم نکوداشت عبدالرحمن صفارپور روز سه شنبه 28 آبان ماه سال 1398 در سالن فردوسی واقع در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود. در این مراسم حمیدرضا شاه‌آبادی، نویسنده و مدیر عامل انتشارات مدرسه، مسعود فیاضی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و حسن ملکی، معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی سخنرانی می‌کنند. 

 صفارپور مولف کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی است. او دی ماه 1321 در دزفول به دنیا آمده و از سن شش سالگی به مدرسه رفته و در رشته ریاضی دیپلم گرفته است. به گفته خودش: «سر کلاس درس بسیار سوال می‌پرسید و دلش می‌خواست پزشک شود اما حادثه‌ای او را به معلمی کشاند و تا الان معلم بوده و شغلش را بسیار دوست دارد. او کتاب‌های زیادی در مورد مهارت زبان آموزی نوشته است». 

صفارپور اولین بار در روستایی واقع در شهر ری به استخدام آموزش و پرورش در آمده و در سال 1349 لیسانس گرفته است. او بیش از دویست عنوان کتاب  دارد که بسیاری‌ از آن‌ها در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده و همچنین کار خطاطی اغلب آثارش را محمد احصائی به عهده داشته است.  

جشن سپاس دوست ساعت 14 الی 16 در سالن فردوسی خانه اندیشمندان به آدرس خیابان نجات الهی (ویلا). نبش خیابان ورشو. پلاک 2 برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها