شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
​جشن کتاب در مرکز کودکان آفتاب و خانه کودک ناصرخسرو

«جشن کتاب در مرکز کودکان آفتاب»، «جشن کتاب در خانه کودک ناصرخسرو» و نشست تخصصی «در مکتب تجربه» از سوی انجمن صنفی ویراستاران به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انجمن صنفی ویراستاران با همکاری موسسه خانه کتاب، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌هایی مانند «جشن کتاب در مرکز کودکان آفتاب»، «جشن کتاب در خانه کودک ناصرخسرو» و نشست تخصصی «در مکتب تجربه» را برگزار می‌کند.
 
براساس این گزارش «جشن کتاب در مرکز کودکان آفتاب» ساعت 10 یکشنبه 26 آبان‌ماه برای دانش‌آموزان ردە سنی 10 تا 13 سال (کودکان افغان) برگزار می‌شود. در این برنامه نمایش فیلم دربارە چاپ کتاب و آشناکردن دانش‌آموزان با فرآیند تولید کتاب و ویرایش، قصه‌خوانی، کارگاه ویرایش و اهدای کتاب انجام می‌شود.
 
«جشن کتاب در خانه کودک ناصرخسرو» نیز ساعت 7:30 چهارشنبه 29 آبان برای دانش‌آموزان ردە سنی 14 تا 15(کودکان کار) برگزار می‌شود. در این برنامه نیز کودکان علاوه بر قصه‌خوانی و هدیه گرفتن کتاب، با حضور در کارگاه ویرایش، با فرایند تولید کتاب و ویرایش آشنا می‌شوند.
 
همچنین نشست تخصصی با عنوان «در مکتب تجربه» شامل گفت‌وگو با چند ناشر درباره ویرایش و ویراستاران، ساعت 16 دوشنبه 27 آبان با حضور علیرضا رئیس دانایی، مدیر انتشارات نگاه، محمدقاسم لیماصالح رامسگری، مدیر انتشارات معین و محمدرضا ناجیان اصل، مدیر انتشارات رسا در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها