چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
ثبت‌نام 430 کتاب‌فروش در پاییزه کتاب/ ثبت‌نام‌ها تا پایان امروز ادامه دارد

آزاده نظربلند، از ثبت‌نام 430 کتاب‌‌فروش برای مشارکت در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: کتاب‌فروشان تلاش کنند تا پایان وقت اداری امروز چهار‌شنبه(22 برای ثبت‌‌نام در پاییزه کتاب اقدام کنند.

آزاده نظربلند، معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره ثبت‌نام کتاب‌فروشان در پاییزه کتاب بیان کرد: بعد از اعلام آغاز ثبت‌نام تعداد 430 کتاب‌فروش در سراسر کشور در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب گفت: از تهران 90 و از شهرستان‌‌ها 340 کتاب‌فروشی برای مشارکت در این دوره از طرح‌های حمایتی ثبت‌نام کرده‌اند.   
 
وی افزود: همانند دوره‌های پیش آمار قطعی کتاب‌فروشان مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب، بعد از بررسی نوع پروانه فعالیت ثبت‌نام کنندگان اعلام خواهد شد. مسلما صاحبان دفتر نشر و یا افرادی که پروانه کتاب‌فروشی ندارند مجاز به شرکت در پاییزه کتاب نیستند.
  
نظر‌بلند درباره پایان زمان ثبت‌نام در پاییزه کتاب گفت: کتاب‌فروشان تلاش کنند تا پایان وقت اداری امروز چهار‌شنبه(22 آبان‌ماه) برای ثبت‌‌نام در «پاییزه کتاب» اقدام کنند.

در طرح فصلی قبلی؛ یعنی تابستانه کتاب 98 تعداد 653 کتاب‌‌‌فروش مشارکت داشتند. براساس آمار در این دوره از طرح 98 هزار و 765 از 628 کتاب‌فروشی فعال عضو طرح کتاب خریدند. علاوه‌براین 384 هزار و 131 نسخه، کتاب فروخته شد. مبلغ کل فروش نیز 111 میلیارد و 508 میلیون و 490 هزار ریال نیز به‌عنوان مبلغ کل فروش به ثبت رسید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    سلام خرید اینترنتی کتاب هم جزء طرح می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها