شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
برپایی کارگاه نقاشی صلح با حضور سفیران صلح فرانسه و نروژ در اهواز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به مناسبت بیست و هفتمین دوره کتاب و در راستای حمایت از باشگاه‌های کتابخوانی، کارگاه نقاشی با موضوع «صلح» از 24 تا 27 آبان ماه در اهواز برگزار می‌شود.

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و مکاتبات با سفارت نروژ، سفیر صلح این کشور و همچنین سفیر صلح فرانسه، از بین استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، یزد و فارس، استان خوزستان را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد خلاقیت، انگیزه و تقویت باشگاه‌های کتابخوانی استان این کارگاه به‌مدت 4 روز برای اعضای 7 تا 12 سال باشگاه‌های کتابخوانی استان خوزستان در گالری رستوران ریف کنار رودخانه کارون برگزار می‌شود.

جوروند ضمن تشریح برنامه‌های این کارگاه عنوان کرد: هر روز 15 عضو باشگاه در این کارگاه شرکت می‌کنند و آثار کودکان در همان روز به نمایش گذاشته می‌شود. در پایان 60 تابلوی نقاشی کودکان برای اجرای نمایشگاهی به همراه سفیران ارسال می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: کتاب‌های معرفی شده شبکه ترویج کتابخوانی برای اعضای شرکت‌کننده باشگاه‌های کتابخوانی و نیز هدایایی به آنان تعلق می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها