شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
اعلام فراخوان مقالات نهمین همایش ملی «غدیرپژوهی»

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه از فراخوان مقالات نهمین همایش ملی «غدیرپژوهی» و هفتمین همایش ملی «نجات‎بخشی و آینده جهان» خبر داد.

بهروز همتی، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: نهمین همایش ملی غدیرپژوهی و هفتمین همایش ملی نجات‌بخشی و آینده جهان با محوریت بنیاد بین‌المللی غدیر و بنیاد مهدویت فراخوان داده و از همه پژوهشگران و دانشجویان، اساتید و طلاب کشور برای مشارکت در این همایش‌ها دعوت کرده است.  

او ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا 15 بهمن‌ماه از طریق پست الکترونیک به نشانی Bonyadekermanshah@gmail.com  و یا ا ز طریق پست پیشتاز به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید مطهری غربی، روبروی بانک مسکن، بنیاد بین‌المللی غدیر و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کرمانشاه به همراه فایل وُرد آن ارسال کنند.  

همتی عنوان کرد: در این فراخوان مقالات ارسالی نباید در هیچ نشریه و یا همایش دیگری ارائه شده باشند و آثار برگزیده هر دو همایش تحت عنوان مجموعه مقالات برتر به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

مراسم اختتامیه همایش‌ها، 7 و8 اسفند ماه برگزارخواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش با شماره 37218031 ـ 083 تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها