چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
هر کس کتابی دارد که مطالعه کرده آن‌را اهدا کند

سیدمحمدعلی آل‌هاشم اظهار کرد: هیچ مقوله‌ای و هیچ وسیله‌ای جای کتاب را نمی‌گیرد. با کتاب مانوس باشیم و بعد از مانوس شدن خود، آن را در اختیار دیگران نیز قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آستانه هفته کتاب درباره کتاب و کتابخوانی اهدای کتاب و نیت خیر کتابخانه سازی در خطبه‌های عبادی، سیاسی و فرهنگی نماز جمعه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸ گفت: هیچ مقوله‌ای و هیچ وسیله‌ای جای کتاب را نمی‌گیرد. با کتاب مانوس باشیم و بعد از مانوس شدن خود، آن را در اختیار دیگران نیز قرار دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کسی در خانه کتابی دارد که آن را مطالعه کرده در خانه نگه ندارد آن را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کند با همان یکی یکی کتاب‌ها است که وضعیت کتاب و کتابخوانی در کتابخانه و جامعه رونق می‌یابد.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم همچنین گفت: الحمدالله در زمینه کتابخانه سازی، خیرین بسیار خوبی در استان داریم که وارد این حوزه شده‌اند در کنار کتابخانه مرکزی تبریز خیر محترمی کتاب خانه‌ای ساخته و بیش از هشت میلیارد برای آن هزینه کرده است که کار بسیار عظیم فرهنگی، بزرگ و خوبی است و از او تشکر می‌کنم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lمریم ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    هر کس کتابی دارد که آن را مطالعه کرده آن را اهدا کند آن را... آن را؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها