دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تنها در باران» در هفته کتاب برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «تنها در باران» با محوریت زندگی سردار شهید زین‌الدین هم‌زمان با هفته کتاب‌خوانی از سوی موسسه حماسه ۱۷ قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حسین کاجی مدیرعامل موسسه حماسه ۱۷ قم در نشستی خبری که در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد، با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع کتاب «تنها در باران»، ضمن معرفی این موسسه گفت: موسسه حماسه ۱۷ قم از سال ۹۰ کار خود را شروع و هدف خود را گردآوری آثار مکتوب شهدا به ویژه شهدای استان قم قرار داده است و تاکنون ۸۰ اثر مکتوب در این ارتباط تهیه شده است.
 
وی با بیان اینکه ازدواج به سبک شهدا و اقتصاد مقاومتی برمبنای خاطراتی از شهدا و آثاری از شهدای حرم، از جمله آثار به چاپ رسیده از سوی موسسه است، یادآورشد: تاکنون ۶۰۰ ساعت فیلم جنگ و ۶۰۰ سند عملیاتی و هزار ساعت صدای بی‌سیم هدایت عملیات و فضای مستند از جنگ مختص فرماندهان قم تهیه شده که می‌تواند به عنوان منابع دسته اول مورد استفاده قرار گیرد.
 
مدیرعامل موسسه حماسه ۱۷ در رابطه با مسابقه کتابخوانی «تنها در باران» بیان کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه رشد فرهنگ مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «تنها در باران» که روایت‌کننده زندگی سردار شهید زین‌الدین از تولد تا شهادت است، هم‌زمان با هفته کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
 
کاجی با اشاره به الگوسازی برای قشر جوان امروز تصریح کرد: اگر به دنبال زندگی یک جوان موفق برای الگوگرفتن از او باشیم، زندگی سردار شهید مهدی زین‌الدین نمونه بارزی است که می‌تواند به عنوان الگو معرفی شود.
 
این فعال حوزه فرهنگ به زمان برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و یادآور شد: کتاب «تنها در باران» که زندگی و ابعاد مختلف این شهید را روایت کرده به عنوان محور مسابقه کتاب‌خوانی انتخاب شده است. مسابقه از ۱۳ آبان، هم‌زمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تا ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن  ادامه خواهد داشت.
 
کاجی نحوه شرکت و جوایز مسابقه را تشریح کرد و گفت: جوایز افراد برگزیده شامل کمک هزینه برای سفر به کربلای معلی و همچنین سفر به مشهد به مبلغ ۳۰ میلیون ریال است. علاوه بر این جوایز ۵۰ کارت یک میلیون ریالی نیز در نظر گرفته شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها