چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کتابخانه عمومی شماره 2 الشتر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، از بهره‌برداری کتابخانه شماره 2 شهرستان الشتر، تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، فرشته طهماسبی، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، کتابخانه عمومی شماره 2 الشتر تا پایان سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، تصریح کرد: این کتابخانه با تخصیص اعتباری معادل 35 میلیارد ریال تکمیل، و تا پایان سال جاری به بهره‎برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی، ادامه داد: با توسعه کتابخانه‌ها، شاهد توسعه فرهنگی در جامعه، به‌ویژه در میان جوانان و نوجوانان خواهیم بود لذا باید نیازسنجی را نیز در اولویت قرار داد.

طهماسبی با تاکید بر ضرورت متناسب سازی کتب کتابخانه عمومی شهرستان الشتر با نیاز مراجعه کنندگان، عنوان کرد: کتاب های بروز، منابع کمک آموزشی و درسی و منابع دیجیتالی و الکترونیکی نیز باید در کتابخانه های عمومی لحاظ شده و در دسترس علاقه‌مندان به مطالعه و جامعه هدف قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، گفت: برگزاری شایسته برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در اواخر آبان ماه یک عزم عمومی می‌طلبد، لذا لازم است تا مسئولان نیز در تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه های فرهنگی مناسبی ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها