سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
بازسازی خانه اخوان آذر‌ماه به پایان می‌رسد

علیر‌ضا آقایی، از پایان عملیات بازسازی خانه اخوان ثالث و همچنین مراحل پایانی مناقصه احداث راسته کتاب تهران از طریق انتخاب پیمانکار خبر داد.

علیر‌ضا آقایی، مدیر‌عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره مراحل بازسازی خانه اخوان ثالث بیان کرد: مراحل بازسازی این خانه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود عملیات عمرانی تا پایان آذر‌ماه به پایان برسد.

وی در پاسخ به ایبنا درباره انتظار زردشت اخوان‌ثالث، فرزند زنده‌یاد اخوان مبنی بر مشاوره با ایشان در مسیر بازسازی خانه، افزود: طرح مطالعاتی بازسازی مجدد خانه اخوان‌ثالث با هدف تبدیل این مکان به خانه موزه تدوین شده است و در جریان اجرای این طرح، شرکت آمادگی دریافت دیدگاه و نظر اعضای خانواده مرحوم اخوان را دارد.

مدیر‌عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران درباره اجرای عملیات عمرانی طرح راسته کتاب نیز توضیح داد: طراحی و اجرای این طرح با هدف تقویت راسته کتاب‌فروشان خیابان انقلاب و کسبه آن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته گذشته آگهی مناقصه این طرح در روزنامه همشهری با هدف رعایت تشریفات قانونی، منتشر شد که به معنای آغاز طرح است.

آقایی با بیان این‌که جریان برگزاری مناقصه از ابتدا در سامانه شفافیت منعکس شده است، خبر داد: جلسه بازگشایی پاکت‌های ارسالی هفته آینده برگزار خواهد شد و برنده مناقصه، کار اجرایی را آغاز خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها