چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
«آموزش سواد مالی در اروپا» منتشر شد

کتاب «آموزش سواد مالی در اروپا» همزمان با روز جهانی کودک، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با روز جهانی کودک، کتاب «آموزش سواد مالی در اروپا» در دوازدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان، با حضور بیش از ۷۰ مجموعه فعال در حوزه کودک و نوجوان، با حضور حجت‌اله ایوبی؛ دبیر کمیسیون ملی یونسکو، نادر قدیانی؛ مدیر انتشارات قدیانی، کمیل رودی؛ مدیر آکادمی هوش مالی و اسم‌حسینی؛ دبیر دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان، رونمایی شد. 

کتاب «آموزش سواد مالی در اروپا» گزارشی است از طراحی و پیاده‌سازی استراتژی‌های دولت‌های اروپایی برای آموزش سواد مالی در این کشورها. از آنجا که لازمه ایجاد اقتصادی سالم و مقاوم، اصلاح نگرش، دانش و کنش تک‌تک افراد جامعه است، دولت‌های زیادی، این ضرورت را درک کرده‌ و برای آموزش سواد مالی استراتژی‌ تدوین کرده‌اند.

این استراتژی‌ها مشخص می‌کنند چه نهادهایی مسئول آموزش سواد مالی باشند، چه گروه‌های هدفی، آموزش ببینند، چه تغییراتی، هدف قرار گرفته شود و غیره. این کتاب، ترجمه‌ای است از گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در زمینه استراتژی‌های دولت‌ها در آموزش سواد مالی.

کتاب «آموزش سواد مالی در اروپا» درباره کودکان و نوجوانان است و می‌تواند منبعی برای استفاده مدیران مدارس و قانون‌گذاران حوزه کودک باشد.

کتاب «آموزش سواد مالی در اروپا» چهل و هفتمین کتاب منتشرشده آکادمی هوش مالی است که از سوی محمدرضا سیمیاری ترجمه شده و با شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 650 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها