جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ارتقای یک درجه‌ای کتابخانه عمومی شهرستان میامی

فرماندار میامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه بر پایه درجه‌بندی جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه عمومی میامی از درجه هفت به شش ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، فرماندار میامی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دارای ۳۹۱۲ عضو فعال است که بخش عمده‌ای از آنها در روستاها زندگی می‌کنند، گفت: این تعداد عضو، از ابتدای سال‌جاری ۱۱ هزار نسخه کتاب امانت گرفته‌اند.

احمد ملایری در ادامه با بیان اینکه در بخش کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: باید با حفظ وضعیت موجود برای توسعه کتابخانه‌ها اقدام شود و از سوی دیگر خیران کتابخانه‌ساز افرادی خاص و هدایت‌شده از محل خاص با نیت خالص هستند لذا باید از ظرفیت آنان نیز در میامی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه بر پایه درجه‌بندی جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه عمومی میامی از درجه هفت به شش ارتقا یافته است.

ملایری گفت: کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی، برای پژوهش، تحقیق و غنی‌سازی اوقات فراغت افراد جامعه فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها