دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
​«چه‌جوری تا همیشه زنده باشی» در دورهمی کتابخوانی نشر پیدایش

کتاب «چه‌جوری تا همیشه زنده باشی» 27 شهریورماه در دورهمی کتابخوانی نشر پیدایش بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم دورهمی کتابخوانی نشر پیدایش در روز چهارشنبه 27 شهریورماه به کتاب «چه‌جوری تا همیشه زنده باشی» نوشته سالی نیکلز اختصاص دارد که با ترجمه میلاد بابانژاد و الهه مرادی در سال 1397 از سوی نشر پیدایش در قالب 252 صفحه منتشر شده است.
 
در این مراسم که با حضور مترجمان کتاب برگزار می‌شود، توضیحاتی درباره این کتاب که جوایزی مانند مدال کارنگی و جایزه کنکورد 2009 و واتر استونز 2008 را در کارنامه‌اش دارد، ارائه می‌شود.

همچنین همراه با این مراسم، جشن امضای کتاب «ستارگان بخت ما» همراه با تخفیف ویژه نیز برگزار می‌شود.
 
داستان این کتاب درباره پسر یازده ساله‌ای به نام سم است که سرطان خون دارد. سم علاقه زیادی جمع‌آوری داستان‌ها و حقایق عجیب و غریب دارد و دوست دارد قبل از مردن، جواب خیلی از سوال‌هایش درباره بشقاب پرنده‌ها، فیلم‌های ترسناک، روح، دانشمندها، عشق و ... را پیدا کند. از نظر سم، مردن مبهم‌ترين چيز در دنياست. او به دلیل اینکه ممكن است خيلی زود بميرد، شروع به نوشتن درباره حقايق عجيب زندگی و سوال‌های بي‌پاسخ و مرموزی مانند چه‌جوري یک انسان می‌فهمد كه مرده است؟، چرا خدا بچه‌ها را مريض می‌كند؟ و آيا مردن درد دارد؟ می‌كند.
 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 18 چهارشنبه 27 شهریورماه به خیابان پاسداران، خیابان شهید پایدارفرد، خیابان شهید فلاح‌زاده (گلستان دوم) پلاک 109 کتابفروشی پیدایش مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها