شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
تأثیر گیاهان دارویی بر بیماری‌های زنان

کتاب «درمان گیاهی بیماری‌های زنان»، تأثیر گیاهان دارویی را در بهبود یا درمان برخی بیماری‌های مربوط به زنان تشریح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از گذشته‌های دور، گیاهان هم به‌عنوان غذا و هم به‌عنوان دارو، نقش مهمی در زندگی انسان‌ها در جوامع مختلف داشته‌اند. رد پای پررنگی از گیاهان دارویی در آثار به‌جای مانده از چهره‌های بزرگ علمی همچون شیخ‌الرئیس بوعلی سینا دیده می‌شود. با گذشت قرن‌ها و پیشرفت‌های بسیار علمی و ورود تکنولوژی به زندگی بشر، اما هنوز هم گیاهان دارویی با خواص شگفت‌انگیزشان در درمان بسیاری از بیماری‌ها و دستیابی به سلامت جسم و روح نقش‌آفرینی می‌کنند.  
 
کتاب «درمان گیاهی بیماری‌های زنان» نوشته سیما محمدی به‌تازگی از سوی نشر ساره و ستاره به بازار نشر عرضه شده است. این کتاب در هفت فصل، موضوع تأثیر گیاهان دارویی در درمان بیماری‌های زنان را بررسی می‌کند. سندرم پیش از قاعدگی، دمنوش‌های مفید برای پیش از قاعدگی،‌ یائسگی، زگیل تناسلی زنان، تبخال دستگاه تناسلی، چسبندگی رحم یا سندرم آشرمن و درمان ناباروری با طب سنتی، فصل‌های این کتاب هستند.


نخستین چاپ کتاب «درمان گیاهی بیماری‌های زنان» در 48 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 12 هزار تومان از سوی نشر ساره و ستاره راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها