چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
نفرات برگزیده جشنواره داستان ایرانی ققنوس اعلام شدند

جشنواره داستان ایرانی ققنوس، با اعلام نفرات برگزیده این جشنواره و تقدیر از نویسندگان برگزیده شرکت کننده در این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین اختتامیه جشنواره داستان ایرانی ققنوس، همراه با اعلام و تقدیر از نفرات برگزیده این جشنواره، بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۹ مردادماه) در محل شهر کتاب دانشگاه برگزار شد.

حسین‌زادگان، مدیر مسئول انتشارات ققنوس در شروع این برنامه گفت: جشنواره داستان ایرانی ققنوس با هدف تعامل بیشتر بین نویسنده و مخاطب برگزار شد. در حقیقت به نظر ما امکان معرفی و همچنین نقد و تعامل بین نویسندگان و مخاطبان خیلی کم بود و این جشنواره فرصتی شد که بتوانیم این شانس را برای دوستداران داستان ایرانی ایجاد کنیم، تا به صورت مستقیم با نویسندگان در ارتباط باشند.

او ادامه داد: این جشنواره کار خود را با ۵۲ عنوان داستان ایرانی، با همکاری بیش از ۴۰ نویسنده شروع کرد. خوشبختانه جشنواره خوب دیده شد، بیش از ۳۵۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند و محتوای خوبی توسط مخاطبان ما تولید شد. در طول جشنواره هم گام‌به‌گام با نویسندگان همراه بودیم و در نهایت این جشنواره با اتفاق خوبی که ما فکر می‌کنیم برای داستان ایرانی رقم خورد، به کار خود پایان داد؛ یعنی حداقل ۵۲ عنوان از داستان‌های ایرانی در این جشنواره دیده شد، درباره آنها نظر گذاشته شد و در نهایت چالش‌هایی که نویسندگان برای داستان‌های خود در نظر گرفته بودند، پاسخ داده شد.

در ادامه نفرات اول تا سوم برگزیده این جشنواره به ترتیب:
نفر اول: نازنین نعیمی‌روزبهانی
نفر دوم: محمدمهدی هادی
و نفر سوم: مسعود هادی
اعلام و جایزه و لوح تقدیر جشنواره به آن‌ها اهدا شد.

همچنین از نویسندگان برگزیده داستان ایرانی، که در این جشنواره شرکت کرده بودند، تقدیر به عمل آمد و به قباد آذرآئین، شهریار عباسی، عالیه عطایی، زهرا امیدی، طلا نژاد‌حسن، لاله زارع، لیلا باقری، پروانه سراوانی، مهسا دهقان‌پور، تبسم غبیشی  نازی صفوی، الهام فلاح، علیرضا رحیمی‌نژاد، مهری‌ بهرامی، ضحی کاظمی، مهدی عزتی، زهرا شاهی، سودابه فرضی‌پور، گیتی صفرزاده، رویا هدایتي، غنچه وزیری و ساناز زمانی لوح تقدیر و هدیه‌ای از طرف مجموعه انتشاراتی ققنوس اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها