یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
​آب‌میوه بخورید، وزن کم کنید

کتاب «40 دستورالعمل تهیه آب‌میوه برای کاهش وزن»، به ما می‌آموزد که چگونه با آب‌میوه‌ها ضمن دریافت ویتامین‌های ضروری بدن، وزن کم کرده و سالم زندگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «40 دستورالعمل تهیه آب‌میوه برای کاهش وزن» نوشته جنی آلن با ترجمه مشترک یاسین قاسمی بجد و مریم اصغری درمیان، به‌تازگی از سوی انتشارات پل روانه بازار نشر شده است.
 
این اثر در چهار بخش با عنوان‌های «آب‌میوه‌های چند میوه»، «آب چند سبزی»، «آب سبزیجات و میوه» و «مخلوط میوه‌ها (اسموتی)»، با پیشنهادها و دستورالعمل‌های متنوع، به شما در شروع یک رژیم مناسب و حفظ آن کمک می‌کند.
 
در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: «شما به آسانی می‌توانید خود را توسط میوه و سبزیجات گرما دیده، یا رژیم‌های دارای کالری کمتر از کالری موردنیاز جهت هضم یا فراوری آن‌ها، در انتهای یک رژیم کاهش وزن قرار دهید. نمونه‌هایی از این میوه‌ها و سبزیجات، سیب، زردآلو، بری‌ها، هلو، گلابی، مارچوبه، فلفل دلمه‌ای، بروکلی، کرفس، کلم سبز، کلم پیچ، اسفناج و کاهو می‌باشند. خوردن این میوه‌ها و سبزیجات تازه، باعث دست یافتن به سلامتی و منافع کاهش وزن از آن‌ها می‌گردد،‌ اما با مصرف آن‌ها به‌صورت آب‌میوه و آب سبزیجات،‌ نتیجه بهینه را می‌گیرید. هنگامی که میوه‌ها را مخلوط می‌کنید، نوشیدنی بسیار سالم سیرکننده و خوشمزه‌ای تهیه کرده‌اید که دارای ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبرهای رژیمی و سایر خواص درمانی می‌باشد.»
 
نخستین چاپ کتاب «40 دستورالعمل تهیه آب‌میوه برای کاهش وزن» در 60 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 15هزار تومان از سوی انتشارات پل به بازار نشر عرضه شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها