شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
پیشنهاد تاسیس صندوق خیریه حمایت از مولفان دامغانی

دبیر اولین گردهمایی مولفین و نویسندگان دامغان، تاسیس صندوق حمایت از مولفان این شهرستان یکی از اهداف این گردهمایی و حمایت از اهالی اهل قلم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، حجت‌الاسلام بهروز منصور کوهی دبیر اولین گردهمایی مولفین و نویسندگان دامغان با اشاره به اینکه برای برگزاری این گردهمایی، تاکنون 200 مولف و نویسنده دامغانی شناسایی شده‌اند، گفت: انتظار ما از متولیان امر این است که در نمایشگاه‌هایی که در حوزه شهرستان برگزار می‌شود، صرفا از آثار نویسندگان و انتشارات محلی استفاده شود و به این ترتیب موجب دلگرمی نویسندگان خود شویم.
 
وی ضمن یادآوری این نکته که مولف باید حامی داشته باشد، یادآور شد: تاسیس صندوق حمایت از مولفین یکی از اهداف این گردهمایی و حمایت از اهالی اهل قلم است و با توجه به اینکه مولفین زیادی وجود دارند که به دلیل عدم تمکن مالی از چاپ آثار خود محروم هستند، در صورت تاسیس این صندوق خیریه حمایت از مولفین و نویسندگان این مشکل حل خواهد شد.
 
دبیر اولین گردهمایی مولفین و نویسندگان دامغان اضافه کرد: نحوه پرداخت‌های مالی و حمایت از مولفان نیز به عهده هیئت مدیره صندوق است که هم می‌تواند به صورت بلاعوض و هم به صورت وام قرض‌الحسنه در اختیار نویسندگان دامغانی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها