شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مولف یزدی هزینه مراسم سالمرگ فرزند و عروسش را وقف آزادی زندانیان کرد

حسین مسرت، نویسنده و پژوهشگر برجسته اهل یزد در اقدامی خیرخواهانه، هزینه مراسم سالگرد درگذشت فرزند خود را به آزادی زندانیان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، حسین مسرت نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت یزدی در هشتمین سالگرد درگذشت فرزند و عروس خود، هزینه‌های برگزاری مراسم یادبود آنها را صرف آزادی زندانیان غیرعمد کرد.

این نویسنده یزدی در این باره بیان کرد: امسال هم مانند هشت سال گذشته هزینه سوگواری مراسم سالگرد درگذشت ناباورانه دو نوگل زندگی خود، پسرمان نیما مسرت و عروسمان وحیده مهرافزا را اختصاص به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دادیم و امیدواریم با این اقدام خداپسندانه، فضایی به وجود بیاید که دیگر خانواده‌های داغدار و عزادار نیز به اَشکالی از این قبیل، در شادی روح عزیزان از دست‌رفته خود سهیم شوند.

وی افزود: آیا شادی خانواده‌ای را که پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، پدر و بزرگ و نان‌آور خانه را در آستان در خانه می‌بینند، با هیچ شادی دیگری قابل مقایسه است؟ شادی کودکی که در دستان گرمابخش پدری بی‌گناه آرامش می‌یابد و یا شادی همسری که سال‌هاست زیر بار نگاه مردم بی‌تفاوت زمانه، قدرت سر بالا کردن ندارد؟ آیا این‌ها به یک دنیا نمی‌ارزد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط