دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کارگاه تولید کتاب تصویری برای خردسالان

کارگاه تولید کتاب تصویری برای مخاطب خردسال از سوی آکادمی داستان پرنده آبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب تصویری از موضوعاتی است که امروزه بیش از پیش مورد توجه بچه‌ها و خانواده‌ها قرار گرفته و براین اساس نویسندگان و ناشران نیز اقبال بیشتری به تولید و چاپ این آثار نشان می‌دهند. اما تولید این‌گونه آثار مستلزم آشنایی با اصول و روش‌های مورد نظر است.
 
در این راستا آکادمی داستان پرنده آبی وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی درنظر دارد کارگاه تولید کتاب تصویری برای مخاطب خردسال را ساعت 10:30 تا 13:30 یکشنبه‌های هرهفته برای علاقه‌مندان برگزار کند.
 
شروع این دوره از نیمه تیرماه 1398 بوده و مدرس آن هدا حدادی است.
 
هدا حدادی، متولد 1356 در تهران و فارغ‌التحصيل رشته‌ گرافيك از دانشكده‌ هنر‌هاي زيباست. او سال‌هاست كه براي بچه‌ها می‌نويسد و تصويرگری مي‌كند. حدادي كار در حوزه‌ تصويرگری را از سال 1376 و با نشرياتی مانند «كيهان بچه‌ها»، «سروش» و «دوچرخه» آغاز كرده و تا به حال تصويرگری بیش از 50 كتاب را بر عهده داشته است. از كارهای او می‌توان به تصويرگری كتاب‌های «غصه‌پرداز»، «کوپه‌ ۱۱»، «شب‌های سوری»، «پسری که شمردن بلد بود»، «چشم‌های زمستانی»، «باز باران»، «چشمه ماه» و ... اشاره كرد.
 
حدادی تا به حال توانسته جایزه‌‌های مختلفی مانند جایزه افق‌های تازه بولونیا در سال 2010، جایزه‌ بزرگ فستیوال تصویرگری بلگراد در سال 2008، پلاك طلاي فستيوال براتيسلاوا در سال 2006، جايزه‌ سوم نمايشگاه تتریو(ایتالیا) در سال 2006، جایزه‌ تشویقی نوما در سال‌هاي 2002 و 2008 در ژاپن، جایزه‌ دوم جشنواره‌ ادبیات کودک کاتا(هند) 2006، جایزه‌ اول جشنواره‌ کتاب کانون 1383، جایزه‌ جشنواره‌ کتاب دفاع مقدس1386و ... را دریافت کند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به انتشارات علمی و فرهنگی واقع در چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک 25 مراجعه کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها