سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کتاب‌فروشی جدید ساپرا در آستانه افتتاح

ایرج پاکرو، با اشاره به آغاز به کار کتاب‌فروشی 50 متری انتشارات ساپرا از افتتاح دومین کتاب‌فروشی این انتشارات در آینده نزدیک خبر داد.

ایرج پاکرو، مدیر انتشارات ساپرا در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره افتتاح کتاب‌‌فروشی جدید این انتشارات بیان کرد: انتشارات ساپرا در خیابان انقلاب دو کتاب‌فروشی با مساحت 50 و 800 متر مربعی در اختیار دارد. کتاب‌فروشی ایثار با مساحت 50 متر از 20 روز پیش فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان نیز در حال تجهیز شدن است. 

وی افزود: فروشگاه دوم در یک زیر‌زمین واقع شده و پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این فروشگاه شاهد تحول قابل‌توجهی در راسته کتاب‌فروشی‌‌های خیابان انقلاب باشیم.

پاکرو ادامه داد: بازسازی دومین فروشگاه، طولانی شده و طی چند روز آینده زمان قطعی افتتاح این کتاب‌فروشی مشخص می‌شود. با توجه به قفسه‌بندی، آمادگی کامل برای آغاز فعالیت این فروشگاه وجود دارد. هر دوی این کتاب‌فروشی‌ها بین خیابان فلسطین و وصال واقع شده‌اند.    

لازم به یادآوری است که کتاب‌فروشی ساپرا محله سعادت‌آباد، جمعه یکم خردادماه سال گذشته با حضور نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه کتاب افتتاح شده بود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها