شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
سلسله نشست‌های جدید نقد کتاب‌های حوزه حقوق شهروندی آغاز می‌شود

سلسله نشست‌های نقد کتاب‌های حوزه حقوق شهروندی با همکاری موسسه خانه کتاب از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مونس کشاورز، رئیس دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی ضمن اعلام این خبر افزود: سلسله نشست‌های تخصصی «نقد کتاب‌های حوزه حقوق شهروندی» با همکاری خانه کتاب در تهران آغاز خواهد شد.

مدیر مسئول انتشارات تخصصی حقوق شهروندی هدف از برگزاری این نشست‌های تخصصی را ارج نهادن به حوزه پژوهش در عرصه حقوق شهروندی، تشویق و ترغیب نویسندگان به ویژه نسل جوان به قلم زدن در حوزه حقوق شهروندی با بازبینی و اصلاح آثار چاپ شده در این حوزه، پایش علمی و محتوایی و شکلی و ساختاری آثار موجود و کمک به افزایش غنای علمی در زمینه حقوق شهروندی وتجلیل از پژوهشگران برجسته عرصه حقوق شهروندی اعلام کرد.

کشاورز در ادامه از برگزاری بیش از ده نشست تخصصی نقد کتاب در عرصه حقوق شهروندی در سال قبل که به میزبانی سرای اهل قلم برگزار شد، خبر داد و افزود: به هر میزان که بتوان از ظرفیت نسل جوان در پژوهش و آموزش در حوزه حقوق شهروندی استفاده کرد، می‌توان امید بیشتری به تحقق و ترویج موضوع حقوق شهروندی در جامعه داشت.

کشاورز در پایان گفت: تلاش کردیم جلسات نقد در سال جاری رابه شیوه نقد پیش از چاپ برگزار کنیم تا مولف پس از اعمال اصلاحات مورد نظر داوران نسبت به بازبینی کتاب اقدام کند و سپس ناشر کتاب را چلپ کند تابتوانیم آثار باکیفیتی را روانه بازار نشر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها