یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
كتاب «فيلمنامه‌نويسي در قرن 21» در ميان كتاب­‌های برتر سال 2019

كتاب «فيلم­نامه‌نويسي در قرن 21» نوشته ليندا آرنسون که با ترجمه شاپور عظیمی در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده، از سوی يكي از سايت‌­های آموزش فيلم‌نامه‌نويسی به عنوان يكي از ده كتاب برتر آموزش فيلم­نامه‌نويسي در سال 2019 انتخاب شد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛  كتاب «فيلم­نامه‌نويسي در قرن 21» نوشته ليندا آرنسون که با ترجمه شاپور عظیمی در انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شده، از سوی يكی از سايت‌­های آموزش فيلم‌نامه‌نويسی به عنوان يكی از ده كتاب برتر آموزش فيلم­نامه‌نويسي در سال 2019 انتخاب شد.

سايت «برنامه فيلم­نامه خوان» به آدرس اينترنتی www.scriptreaderpro.com/the-best-screenwriting-booksده كتاب برتر در زمينه فيلم­نامه‌نويسی در سال 2019 را انتخاب كرده كه كتاب لیندا آرنسون در رتبه سوم قرار گرفته است. در اين سايت آمده: «چه بخواهيد فيلم­نامۀ كوتاه بنويسيد يا چه فيلم­نامه سينمايي، آثار اقتباسی، يا فيلم­‌های ژانر، آثاری با قهرمانان گروهی، فيلم­‌های پرفروش يا آثار هنری، كتاب «فيلم­نامه‌نويسي در قرن 21» اثر ليندا آرنسون از انتخاب ايده تا طراحي داستان، نوشتن فيلم­نامه و بازنويسي آن به شما ياری می­‌رساند. خواندن اين كتاب برای نويسنده‌­های تازه كار و به همان نسبت برای كهنه‌كارهاي فيلم­نامه‌­نويسي بسيار لازم است و قطعاً يكي از بهترين كتاب‌هاي فيلمنامه‌نويسي است كه بايد آن را بخوانيد.»

                                     


 «فيلم­نامه­‌نويسی در قرن 21» با ترجمه شاپور عظيمی از سوی انتشارات بنياد سينمايی فارابي در 743صفحه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها