سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
ارسال هزار نسخه از برگزیده‌ نهج‌البلاغه به افغانستان

موسسه نهج‌البلاغه، یک‌هزار نسخه از کتاب دو زبانه «برگزیده‌ای از نهج‌البلاغه» را به کشور افغانستان و 700 نسخه از ترجمه فارسی این کتاب را برای مستبصرین جنوب کشور ارسال کرد.

حبیب‌الله خواص؛ مدیر اجرایی موسسه نهج‌البلاغه وابسته به بنیاد بعثت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: یک‌هزار جلد از کتاب دو زبانه «برگزیده‌ای از نهج‌البلاغه» برای علاقه‌مندان به امیرالمومنین (ع) و نهج‌البلاغه، به افغانستان ارسال شد.
 
وی ادامه داد: این کتاب که چاپ چهارم آن زمستان 1397 در یک‌هزار و 500 نسخه منتشر شده، به همت حسین استادولی ترجمه و محمدحسین فروزان آن‌را در سه بخش با عنوان‌های «برگزیده‌ای از خطبه‌های نهج‌البلاغه»، «برگزیده‌ای از نامه‌های نهج‌البلاغه» و «برگزیده‌ای از حکمت‌های نهج‌البلاغه» تدوین و تنظیم کرده است.
 
خواص همچنین گفت: 700 جلد از کتاب «برگزیده‌‌ای از نهج‌البلاغه» که حسین استادولی آن‌را به فارسی ترجمه کرده نیز از سوی موسسه نهج‌البلاغه برای مستبصرین جنوب کشور ارسال شده است.
 
مدیر اجرایی موسسه نهج‌البلاغه افزود: نخستین چاپ این کتاب در 259 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه در سال 1397 راهی بازار نشر شد.
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها