سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
معلولان و نابینایان برای شرکت در جشنواره کاما تا 31 شهریور مهلت دارند

اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره «کاما» 31 شهریور‌ را به‌عنوان آخرین مهلت ارسال اثر به دبیر‌خانه تعیین کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «کاما» برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تا علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد آثار خود را تا 31 شهریور‌ماه به دبیر‌خانه جشنواره ارسال کنند.  

محور‌های این جشنواره شامل موارد زیر است؛
1ـ آثار افراد دارای آسیب‌های بینایی
2ـ آثار افراد دارای معلولیت
3ـ آثار مرتبط با موضوع معلولیت  
4ـ آثار ناشران حوزه نشربریل

دبیر‌خانه دائمی جشنواره در این جلسه تعیین شد. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا مهلت مقرر به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌‌الهی ـ خیابان اراک ـ پلاک 46 ـ طبقه همکف ـ دفتر انجمن علمی ـ فرهنگی و آفرینش‌های هنری معلولان ایران ارسال کنند.    
 
آثار دریافت شده ابتدا در دو گروه معلولان و نابینایان بررسی می‌شود. در این مرحله یک برگزیده و دو شایسته تقدیر منتخب می‌شود. علاوه‌بر این داوران آثار  این دو گروه را داوری می‌کنند در این مرحله نیز یک برگزیده و دو شایسته تقدیر معرفی خواهد شد. یک برگزیده و یک شایسته تقدیر  نیز برای محور چهارم معرفی خواهند شد.    

آئین اختتامیه این رویداد همزمان با هفته نخست آذر‌ماه برگزار می‌شود.

در این جلسه نمایندگان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، انجمن نابینایان و کم‌بینایان کشور و انجمن علمی ـ فرهنگی و آفرینش‌های هنری معلولان ایران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها