سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
مجموعه شعر «هیاهو» در قم رونمایی شد

آیین رونمایی از مجموعه شعر «هیاهو» اثر حجت الاسلام خان‌محمدی در نگارستان اشراق قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با حضور محمدعلی مجاهدی، سعید حدادیان، حجت الاسلام جواد محمدزمانی، سید محمدجواد شرافت، مبین اردستانی و حجت الاسلام محمدمهدی خان‌محمدی آیین رونمایی مجموعه شعر «هیاهو» از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نگارستان اشراق برگزار شد.
 
مبین اردستانی که به نمایندگی انتشارات شهرستان ادب در این نشست حضور پیدا کرده بود، در سخنانی به جریان بالنده شعر در قم اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام خان‌محمدی نویسنده مجموعه «هیاهو» در جریان ریشه‌دار و بالنده قم رشد کرده و جزء افتخارات جامعه شعری کشور است. در جریان شعری قم رشد کردن، یک نعمت بزرگ دارد که شاعر استاد می‌بیند و زود استاد نمی‌شود.
 

اردستانی،«هیاهو» را مجموعه شعری منسجم معرفی کرد و افزود: دو سال پیش دوستان متفق القول بودند که اثر ایشان آماده انتشار است اما توصیه شد صبر کنند تا شعرهای خوب دیگری بر این مجموعه اضافه شود. اکنون اوجی که ما در غزل‌ها می‌بینیم، خیلی فراتر از غزل‌هایی است که آن موقع غزل اول این مجموعه بودند.
 
وی در پایان تصریح کرد: این مجموعه نشان می‌دهد که نویسنده شعر امروز را به خوبی خوانده و غزل سراهای برتر و شاخص امروز را خیلی خوب می‌شناسد.
 
بر اساس این گزارش، مجموعه شعر «هیاهو» اولین اثر محمدمهدی خان‌محمدی، از اعضای دوره اول آفتابگردان‌هاست که 15 اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ توسط نشر شهرستان ادب منتشر شد. این کتاب شامل ۲۵ غزل، ۱ قصیده و ۶ رباعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها