چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کار کتابخانه‌ها نباید فقط امانت دادن کتاب‌ها باشد

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دیگر کتابخانه‌ها فقط یک مکان بی‌روح برای امانت کتاب نیستند؛ بلکه محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، نشست صمیمانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد در کتابخانه مرکزی آیت‌الله ملک حسینی یاسوج برگزار شد.

یاسر رحیمیان در این نشست خواستار توجه مسئولان کتابخانه‌های عمومی به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌ها شد و گفت: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی نظیر جمع‌خوانی کتاب، نشست‌های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی و نقاشی و قصه گویی در بخش کودکان، کودکان و نوجوانان به کتابخانه‌ها جذب خواهند شد.

وی برگزاری چندین جشنواره از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی را بهترین ظرفیت برای جذب مخاطبان ذکر کرد و افزود: در چند سال اخیر با تلاش شما در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی و مذهبی زمینه جذب مخاطبان زیادی به کتابخانه‌های عمومی فراهم شده است که امیداوارم امسال نیز با همکاری و همت شما، فرهنگ کتابخوانی به ویژه علاقمندان و دوست داران اهل بیت برای شرکت در این مسابقه در استان بیشتر خواهد شد.

در این نشست مسئولان کتابخانه‌های عمومی نیز با ارائه نقطه نظرات خود، مشکلات و دغذغه‌های خود و کتابخانه‌های عمومی را با مدیرکل در میان گذاشتند و خواستار رفع این مشکلات و دغدغه‌ها شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها