سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
حضور سیدعباس صالحی در رونمایی از کتاب چهره ماندگار خلیج فارس

​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از کتابفروشی بوکتاب در شهر بندرعباس، در مراسم رونمایی از کتاب سدیدالسلطنه کبابی بندرعباسی یکی از چهره‌های ماندگار خلیج فارس حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی، هنری خلیج فارس را افتتاح خواهد کرد.


 
وی در اولین برنامه خود در استان هرمزگان، به کتابفروشی بوکتاب در شهر بندرعباس رفت و ضمن بازدید از این کتابفروشی تازه‌تاسیس، در مراسم رونمایی از کتاب سدیدالسلطنه کبابی بندرعباسی یکی از چهره‌های ماندگار خلیج فارس حضور پیدا کرد. 
 
این کتاب، تازه‌ترین اثر مربوط به خلیج فارس و یک بازنویسی از آثار سدید‌السلطنه کبابی بندرعباسی است.


 
در این مراسم، فریدون همت، استاندار هرمزگان؛ محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی؛ همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی غیاثی ندوشن، مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم هرمزگان حضور دارند.


 
با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 1384، روز دهم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز آزادسازی جزیره هرمز از اشغال بیگانگان بوسیله امام قلی خان در دوره صفویه به نام روز ملی خلیج‌فارس نامگذاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها