شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
رونمایی از «انقلاب روبه جلو» با حضور سید مرتضی نبوی

کتاب «انقلاب روبه جلو» روایت سید مرتضی نبوی از بیست سال تاریخ انقلاب اسلامی، در غرفه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با 103 عنوان کتاب شامل 70 عنوان کتاب چاپ نخست در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. این موزه علاوه بر عرضه کتاب‌های شاخص در حوزه‌های انقلاب و دفاع مقدس، برنامه‌های دیگری همچون رونمایی کتاب نیز دارد که در این راستا، کتاب «انقلاب روبه جلو» روایت سید مرتضی نبوی از بیست سال تاریخ انقلاب اسلامی، تالیف جواد کامور بخشایش در روزهای آینده با حضور سید مرتضی نبوی رونمایی می‌شود.
 
ازجمله آثار شاخصی که از سوی این مرکز برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود و در سه روز نخست با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده می‌توان به «خورشید در سایه» به قلم الهه آخرتی شامل مصاحبه با خانواده و نزدیکان عماد مغنیه در لبنان، «انقلاب رو به جلو» روایت سید مرتضی نبوی از بیست سال تاریخ انقلاب اسلامی نوشته جواد کامور بخشایش، «مرد من» داستان‌واره‌ای از نامه‌های یک زن به همسر شهید مدافع حرمش، «ارتفاع 2519» یادداشت‌های روزنگاشت شهید احمد غلامی؛ جانشین لشکر 10 سیدالشهداء، «اشک شقایق» رمانی براساس زندگی شهید احمدعلی جمشیدی و چند مجموعه شعر ازجمله «بر بال ققنوس»، «چهل سال ایستاده‌ایم»، «خاطرات آسمان»، «چاووشی بیداران» و «قافله بهار» اشاره کرد.
 
همچنین کتاب‌های مهندسی رزمی، تاریخ شفاهی، کارهای پژوهشی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه انقلاب اسلامی شامل کتاب‌هایی در زمینه سیر مبارزات امام (ره)، رویدادهای انقلاب اسلامی و مبارزات مردم نیز که تاکنون 15 عنوان از آنها چاپ و در نمایشگاه کتاب عرضه شده، مورد استقبال قرار گرفتند.
 
از دیگر فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روزهای برپایی نمایشگاه، ثبت‌نام و عضوگیری رایگان در جامع‌ترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس است.
 
تمامی کتاب‌های این غرفه با تخفیف 20 تا 35 درصد در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها