یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
اعلام برنامه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برای ماه رمضان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در سطح استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، محسن شریعت‌نسب،‌ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این حوزه برای برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان آمادگی کامل دارد.

وی دعوت از ۲ قاری بین‌المللی در دهه دوم و سوم ماه رمضان جهت برگزاری محفل انس با قرآن در سطح استان،‌ گردهمایی و تجمع جامعه قرآنی با حضور مسئولان استانی و کشوری و یک قاری بین‌المللی و ساماندهی جلسات هفتگی در مساجد را از برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان بیان کرد.

این فعال قرآنی در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از ۱۰ نفر فعال قرآنی، تفسیر قرآن نیم ساعت قبل از جزء‌خوانی قرآن، پخش مستقیم جزء‌خوانی قرآن از شبکه دنا و ... را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد.

شریعت‌نسب در ادامه از اعطای حقوق ۲ روز کاری کارکنان اداره امور قرآنی به سیل‌زدگان کشور خبر داد و تصریح کرد: هر کسی به هر نحوی موظف است جهت همدردی به سیل‌زدگان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش،‌ اجرای طرح ارزیابی حفاظ قرآن کریم ۱۷ اردیبهشت‌ماه در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت را از سایر برنامه‌های در دست اجرا ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها