دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
می‌خواهیم پایتخت کتاب جهان شویم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ما فعالیت‌های خود را با هدف‌گذاری در جهت کسب عنوان پایتخت کتاب جهان دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست دستگاه‌های مرتبط با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در سالی که گذشت، ما برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری داشتیم و توانستیم به عنوان مهم پایتخت کتاب ایران نیز دست پیدا کنیم؛ در سال جدید هم سعی می‌کنیم برنامه‌های متنوع فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم و همه اقدامات خود را با پیوست کتاب دنبال کنیم.

وی یادآور شد: تقویت کسب و کارهای نوپا با ایجاد مرکزی ویژه برای مدیریت این بخش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و احیا جغرافیای فرهنگی یزد از طریق تعامل درون و برون مرزی با شهرهایی که وجوه مشترک با یزد دارند، از دیگر اولویتهای حوزه فرهنگ استان در سال آتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: تغییر رویکرد برگزاری جشنواره‌های سالنی به جشنواره‌هایی که در مسیر زندگی طبیعی مردم قرار دارد، از دیگر اولویت‌های حوزه فرهنگ استان در سال آتی این اداره کل است که آن را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: در زمینه کتاب نیز هدف‌گذاری ما پایتختی کتاب جهان است و سعی داریم با تعامل در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی در جهت تعامل با جهان و شهرهای پایتخت کتاب جهان گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط