شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
سایه شیخ مرتضی انصاری را روی کتابم احساس می‌کردم

وحید یامین‌پور نویسنده کتاب «نخل و نارنج» در مراسم رونمایی از این اثر گفت: حین نوشتن این کتاب، سایه شیخ انصاری را بر روی آن حس می‌کردم و خود مرحوم شیخ به من کمک کرد که بتوانم آن را تمام کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، به همت انتشارات کتاب جمکران و فروشگاه کتابستان رضوی جشن امضای کتاب «نخل و نارنج» با حضور وحید یامین‌پور نویسنده اثر، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب در فروشگاه کتابستان رضوی در قم برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست  وحید یامین پور از دغدغه‌هایش برای معرفی شیخ انصاری و آشنایی جوانان با فقاهت گفت و افزود: در زمان نوشتن «نخل و نارنج» سایه شیخ انصاری را بر روی کتاب حس می‌کردم و خود مرحوم شیخ به من کمک کرد که بتوانم این کتاب را تمام کنم.
 
این پژوهشگر حوزه هنر اسلامی در مورد سابقه خود در نوشتن یادآور شد: قبل از نوشتن این اثر، رمان و شعر نوشته بودم اما «نخل و نارنج» اولین کتاب ادبی من بود که توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسید.
 

این عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد در تهران با اشاره به اهمیت بیانِ طریقت و شریعت تصریح کرد: در «نخل و نارنج» سعی کردم به شریعت و طریقت نیز اشاره کنم، زیرا این مبحث از اهم مباحث دوران شیخ انصاری بوده است.
 
در ادامه میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی به اهمیت معرفی سلسله علما به جوانان اشاره کرد و گفت: «نخل و نارنج» قدمی مثبت و مفید در مسیر آشنایی مردم با علمای دینی برداشته و با نثر روان و دلنشین خود در دل مخاطب جا باز می‌کند.
 
در پایان علاقه مندان به کتاب، «نخل و نارنج» را با امضای وحید یامین پور به یادگار گرفتند.
 

یادآوری می‌شود، «نخل و نارنج» که در واقع روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ مرتضی انصاری است، از سوی انتشارات کتاب جمکران در سال 1397 به قیمت 20 هزار تومان در 230 صفحه روانه بازار کتاب شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حمیده ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    بسیا رکتاب جذابی بود با اینکه دبیر معارف هستم وارادت زیادی به همه علمای شیعه دارم ومزار ایشان راهم در نجف زیارت کرده ام اما این شناخت را اززهد وتلاش وتقوای ایشان نداشتم به خصوص برای قشر جوان بسیار مفید است برای آقای یامین پور آرزوی توفیق بیشتر دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها