چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
عرضه 11 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه کتاب یزد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گفت: میزان 11 میلیارد ریال بن کارت ویژه در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، سیدخلف حوتی‌نژاد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نمایشگاه کتاب استان یزد با حضور بیش از 750 ناشر از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این نمایشگاه 16 ناشر استان یزد حضور دارند و 38 ناشر کودک و نوجوان نیز به ارائه انتشارات خود در این نمایشگاه می‌پردازند.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز استان یزد فعالیت نمایشگاه در صبح‌ها است که در سطح کشور تنها چند استان به فعالیت می‌پردازند.
 
حوتی‌نژاد ادامه داد: فعالیت 11 کتابفروشی در سطح استان نیز از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است که علاقمندان می‌توانند با تهیه بن از این کتابفروشی‌ها در سطح شهر نیز خرید کنند.
 
وی گفت: در نمایشگاه کتاب امسال بن کارت به میزان 11 میلیارد ریال است که سعی شده تا با مدیریت این بن کارت‌ها تا روز آخر نمایشگاه ارائه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط