دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان

نشست «هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان» از سوی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست «هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان» با هدف تولید محتوا و کتاب برای مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها دوشنبه (29 بهمن 1397) از سوی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی برگزار می‌شود.
 
در این هم‌اندیشی که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، اعضای شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از فعالان کتاب کودک در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، اساتید، نویسندگان و کارشناسان این حوزه درباره تولید محتوا برای کتاب‌های کودک و نوجوان و روان‌سازی متون کهنی مانند شاهنامه و مثنوی برای بچه‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
 
انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در سال 1351 از سوی 20 نفر از استادان زبان و ادبیات فارسی تاسیس شد و در حال حاضر ایجاد 15 شعبه در دانشگاه‌های کشور برای تولید محجتوای مناسب برای بچه‌های زیر 6 سال را در دستور کار دارد.
 
شرکت در این هم‌اندیشی که دبیری آن را مریم جلالی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، برعهده دارد برای عموم علاقه‌مندان و فعالان این حوزه آزاد است.
 
نشست «هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان» ساعت 16 تا 18 دوشنبه (29 بهمن 1397) در دانشگاه شهید بهشتی واقع در تهران، ولنجک، جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، طبقه دوم، سالن اجتماعات برگزار می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها