یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
مدیر جدید کتابخانه آستانه حضرت معصومه (س) معارفه شد

محمد عباسی یزدی به‌ عنوان مدیر جدید کتابخانه آستان حضرت معصومه (س) معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) در جلسه معارفه محمد عباسی یزدی به‌ عنوان مدیر جدید کتابخانه آستان کریمه اهل‌بیت (س) که ظهر دیروز در سالن حضرت خدیجه (س)‌ برگزار شد، بر جایگاه و اهمیت این کتابخانه و مرکز اسناد در سیاست‌های آستان حضرت معصومه تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به دشمنی‌های نظام استکبار باید فعالیت‌های ما ناظر بر انقلاب اسلامی و در راستای کمک به نظام باشد.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) افزود: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و امیدواریم برنامه‌های ویژه برای جوانان فعال در کتابخانه دنبال؛ و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

 
احمدی با تاکید بر اینکه کتابخانه آستان حضرت معصومه (س) باید در مسیر واقعی خود قرار گیرد، گفت: لازم است میان قرائت‌خانه و کتابخانه تفکیک قائل شویم؛ در سال های گذشته شخصیت‌های زیادی تلاش کردند تا کتابخانه به موقعیت فعلی برسد اما باید کتابخانه به سمت جایگاه والاتری حرکت کند.
 
معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) با بیان ارائه خدمات ویژه به محققان افزود: ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب به‌عنوان یک نگاه حداقلی است، در دنیای امروز رفت و آمدها هزینه دارد، وقت گران‌بهاتر از گذشته شده، به علت عدم مقایسه دنیای فعلی با دهه‌های گذشته نیاز است نوع ارائه خدمات نیز متفاوت شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی بر لزوم دیجیتالی کردن منابع کتابخانه آستان مقدس تاکید کرد و گفت: هدف نخست کتابخانه آستان مقدس گسترش خدمات کتابخانه در خارج از کتابخانه و استفاده گسترده‌تر از بسترهای ارتباطی نوین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها