پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
توجه به حوزه نشر در «روزبازار‌های فرهنگی»

رئیس صندوق اعتباری هنر، فعالان حوزه نشر را یکی از اجزای روز‌بازار‌های‌ فرهنگی معرفی کرد و برپایی نخستین روزبازار تا پایان سال را بعید دانست.

سیدحسین سید‌زاده؛ رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برپایی «روز‌بازار‌‌های فرهنگی» بیان کرد: «روز‌بازار‌های فرهنگی» ایده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است. برنامه‌هایی داریم تا نمایندگانی توانمند از حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر را برای برپایی روز‌بازار‌ها، شناسایی و گردهم بیاوریم. این ایده در قالب نمایشگاه برپا خواهد شد.  
 
وی ادامه داد: هنرمندان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در شاخه‌های موسیقی، صنایع دستی، تجسمی، آئین‌های محلی و همچنین نشر کتاب برای برپایی روز‌بازار‌های فرهنگی حضور خواهند داشت. این هنرمندان در واقع سفیران فرهنگی هستند.   
 
سید‌زاده با اشاره به همکاری صندوق هنر برای برپایی روز‌بازار‌های فرهنگی گفت: صندوق اعتباری هنر هزنیه میزبانی هنرمندان و سفیران هنری استان‌های مختلف برای حضور و اجرای برنامه‌‌های متنوع در استان‌های دیگر را تقبل می‌کند.         
 
رئیس صندوق اعتباری هنر درباره زمان برپایی نخستین روز بازار فرهنگی در کشور بیان کرد: بعید می‌دانم نخستین روز بازار تا پایان سال برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها