چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
نقویان: شئون و جايگاه افراد در مصاحبه‌ها بايد مدنظر قرار گيرد

حجت‌الاسلام والمسلمين نقويان در آئین رونمایی از کتاب «پژوهشی پیرامون فرمان حضرت امام خمینی(ره) درخصوص گزينش»، بیان کرد: شئون و جايگاه افراد در مصاحبه‌ها بايد مدنظر قرار گيرد. وی همچنین بر ضرورت دقت در انتخاب داوطلبان در مشاغل حساس تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین رونمایی از  کتاب «پژوهشی پیرامون فرمان حضرت امام خمینی(ره) درخصوص گزينش» که سومین جلد از «سلسله مباحث گزينش» است، سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه در باغ کتاب تهران به ميزبانی هيات مركزی گزينش شهرداری تهران، برگزار شد.
 
در ابتدای این آئین، عبدالرضا رضایی به نمایندگی از گروه مولفین، گزارش کوتاهی از محتوای کتاب و سیر تالیف آن بیان کرد. در ادامه  محسنی؛ دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران، ضمن تقدیر از انجام امور پژوهشی در حوزه گزینش، آن‌را شروعی در مسیر مدیریت دانش گزینش دانست و نکاتی را در راستای پیشبرد اهداف مجموعه بیان کرد.
 
مشاور شهردار تهران با اشاره به جايگاه ويژه گزينش در آموزش داوطلبان، يكی از مهم‌ترين وظايف گزينش‌ها را با توجه به فرمان حضرت امام (ره)، آموزش برشمرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان؛ دبیر هیأت عالی گزینش کشور نیز با ابراز خرسندی از حضور در يک جلسه دانشی، اظهار کرد: نتيجه و حاصل كار گزينش بايد رضايت مردم از نهادهای مختلف باشد.

وی افزود: در جامعه اسلامی فرض بر صحت است و گزينشگران باید از پرسش سوالات غير ضروری خودداری كنند.

حجت‌الاسلام نقويان در ادامه با تاکید بر ضرورت دقت در انتخاب داوطلبان در مشاغل حساس، گفت: شئون و جايگاه افراد در مصاحبه‌ها بايد مدنظر قرار گيرد.
 
دبیر هیأت عالی گزینش کشور در پايان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری، بیان کرد: گزینش باید با سرعت بیشتری به سوی بهبود معیارها و روزآمدی روش‌ها حرکت کند.

در انتهای این آئین، پس از رونمایی از کتاب «پژوهشی پیرامون فرمان حضرت امام خمینی(ره) درخصوص گزينش»، جلد نمادین کتاب از سوی مهمانان امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها